fredag 24. juni 2011

Nye gardina!

Idag fækk eg endeli hængt opp
de nye gardinan mine!
Va å kjøpte gardinstang idag
og så bort ifra at vindue ikke
e færdi mala, skrapa eller liste rundt!:p
Men eg klara rætt og slætt
ikke å vent længer!=D


Bære se kor fiiint d vart!
Vart ikke så bra bilde,
men d e ikke snakk om at eg 
ska kjøp mg nytt kamera:p
Eg e så gla i d eg har,
d e rosa åsså ha eg fått d av kjærestn!<3


  
Hær e ett bilde så man 
ser gardinan bedre!=D


 
 Den nyydelie kista mi som
eg fækk i konfirmasjonsgave
av ho tante og hain onkel!<3
E ikke helt sekker på om eg ska
lakk den, eller mal den...
Nån som har nån tips?=)
 
(og ja, gardinan e litt lang enda:p)


3 kommentarer:

  1. E synes kista e fin som den e:) Å vældi fine gardina!!

    SvarSlett
  2. Arti å få kommentar fra dg!=) Ja, eg syns åsså kista e fin som dn e no! Men dn kun og ha vørte fin å mala!:p Ææææ, førvirra!:S
    Klæm!

    SvarSlett
  3. Kjempefine gardiner:) Og kista di var også kjempefin! Hvordan hadde du tenkt å male den da? I hvilken farge? Jeg hadde sett den for meg beset i fargen ''drivved'' som jeg synes er nydelig. Eller rett og slett malt hvit og pusset litt ned. Eller grå.. Mye du kan gjøre med noe sånnt vettu:D

    SvarSlett