torsdag 7. juli 2011

Litt nytt både hær og dær!

No ha eg endeli fått
nytt design og ny headeren!=D
Eg syns dn fårje va så mørk,
så va gått å få d litt lysar!
Men eg plages enda me klokka,
dn vis ikke rætt klokkslett!
Nån som kan hjælp mg dær?

Åsså ha vi endeli fått d nye
gålve vårres!
førhåpentlivis bi d
lagt i stua i hælga!=D
Ska bi gått å få d på plass
sånn at vi kan lægg
gålvliste og strøm!


Kjøpte gålve på GulvDeal !
Og så heldi som vi e så hadde 
de sommerkampanje
på d gålvbelægge,
så d vart bære 135,- /m2!=D
Så vess nån e på utkikk etter
gålv så vil eg anbefal dn sia!
Og leveringstia va heller
ikke længe, trur vi venta
ei uka før d kom!

Så får vi håp at eg kan 
lægg ut bilde av stua me
d nye gålve etter hælga!

1 kommentar:

  1. Liker headeren din og den nye litt lysere bloggen din veldig godt jeg:) Gulvet var kjempefint:)

    Klem

    SvarSlett